26.4.09

Dark Heresy - frem og tilbage

Jeg har spillet lidt Warhammer 40K: Dark Heresy på det seneste. Det er på mange måder en interessant oplevelse - og så alligevel.
Settingen er nok lidt for "mega-" efter min smag. Selvom man ikke kommer uden om, at det virker æh... meningsfuldt, når man starter med at gå 40.000 år ud i fremtiden. Det er med andre ord nok omtrent som det må være.
Det mærkelige er at det minder så meget om en anden for mig meget velkendt setting: nemlig den jeg bruger i scenariet Natværk fra 1999 og i Blændværk fra 2004. Sidstnævnte er iøvrigt en af mine absolutte favoritscenarier.

(Klik på billedet for at se en (lidt) større version)

Spørgsmålet er så, hvilken setting der er den bedste og hvad den kan bruges til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Nu er det din tur!