1.12.06

hvad folket ønsker

[Opdateret: blandt andet med nye rettede tal:]
En af de overraskende bivirkninger ved min seneste udmelding omkr. RPGforum er, at denne blog på to dage har haft 300 visninger. I betragtning af, at dagsgennemsnittet er 28 for november, er det vel egentlig ret bemærkelsesværdige tal.. Hvem der kigger, hvor mange gange og især hvorfor, kan jeg naturligvis ikke sige noget om. Min overdramatiske overskrift kan naturligvis have noget med det at gøre, men den kan næppe forklare det hele. (undskyld for den iøvrigt)
Under alle omstændigheder er det vist, hvad man kalder "godt stof"...
Noget andet, der også er godt stof, er mange af de kloge svar, jeg har fået på indslaget. (og som kan ses her.)Især Peter Brodersen (nederst) siger nogen fornuftige ting. Blandt andet fremhæver han, hvad der utvivlsomt er min egen arkilleshæl: man behøver ikke svare på alt og især er det en god idé, at vente med at svare til man er sikker på, at man har noget fornuftigt at sige og at man har noget fornuftigt at sige det til.
Ikke noget jeg ikke godt ved i forvejen. Det er det der med at efterleve det, der kniber.
En anden service-meddelelse, der ikke er særlig rollespils-relevant men som nogen måske nok kan bruge lidt tid på, er dette link. TV-links er som navnet siger en side med TV-links. Teknikken har sine begrænsninger, men hvis man keder sig, kan det vel bruges.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Nu er det din tur!