27.5.06

identitetsforværring.

Nu må det vist være nok med at fumle rundt med meningsforstyrende brugernavne, profiler og sære udenlandske sprog.
Fremover vil denne blog indeholde indlæg om rollespil på dansk skrevet af mig, og indlæg om rollespil skrevet på engelsk forfattet af Viktor Rusk. - Det er også mig.
Normalt synes jeg jo, som nogen måske vil huske, at det er noget pjat, når danske rollespillere skriver på engelsk til danske rollespillere. Det kommer tit til at virke rigtig kikset, og slet ikke så sejt som man tror.
Nu er det her jo en weblog, der i teorien kan findes af ikke-danskere, og jeg synes det kunne være lidt sjovt at nå en enkelt eller to af dem med nogen af de tanker, jeg indtil nu har holdt for mig selv eller fået klemt ind i bisætninger på RPGforum.
Jeg har ikke nogen som helst idé om det giver mening.
Med hensyn til det med det kiksede, så skal man nok helst have noget i retning af engelsk på universitetsniveau, for at sikre sig på den front.
Lad os nu se hvordan det spænder af.
- Rom blev jo ikke drukket på én dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Nu er det din tur!