Nogen gange er man nødt til at have tillid til sine medmennesker. Man må satse på, at de véd hvad de gør, og at de handler udfra ens interesser, sådan som de ser dem. Også selvom man ikke forstår deres bevæggrunde.
Så når jeg nu siger, at du ikke ønsker at klikke på nedenstående link, bliver spørgsmålet: har du tillid til mine motiver?
at klikke eller ikke at klikke, det er spørgsmålet
...
23.5.07
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Øj øj øj, der var du godt nok ved at gøre dig GRUNDIGT upopulær - heldigvis var der ikke noget som kom som nogen overraskelse :-) Nåja, det der med Harry Potter er der jo ingen der rigtig ved, så det tager jeg med et gran salt.
SvarSletJeg ved ikke om det så betyder at jeg i virkeligheden ikke havde tillid til dine motiver??
:-)
Sebastian
Hæ!
SvarSletNej - Nok ikke, sådan, rigtigt.
:-)
Der er jo lidt omvendt psykologi i det, eller er det i virkeligheden en tillidsøvelse?
Hvilken en af dem handler om Harry?
SvarSletDen i midten?
skiltet?
Jeg har faktisk ikke set "I see Dead People" (kan ikke huske hvad den hedder), men jeg har ligesom hørt plottet. Sådan er det når man er forsent ude.
Er det mig der er paranoid eller er det her et indlæg i den såkaldte "religionskrig"? Noget med at man bør stole på afsenderens skjulte motiv som en forudsætning for den gode oplevelse (iøvrigt ikke at forveksle med Den Gode Oplevelse)?
SvarSlet/Jonas
@Johs
SvarSletThe Sixth Sense
Man kan altid Google den slags.
:o)
@Jonas
Næh... Det startede med at jeg fandt motivet på Boingboing (http://boingboing.net/)(Det er fra en T-shirt) og syntes det var ret sjovt.
Men jeg kan godt se, at selve serveringen har fået en lille vinkel. Det er helt utilsigtet fra min side.
Inspirationen kommer fra en klassiker fra internettets barndom, hvor der var en hjemmeside, der ikke indeholdt andet end en stor rød knap med teksten: Do NOT klick this button!