31.1.08

babylon udsat

En meget tidskrævende kombination af skiftende arbejdstider og idiotisk lang transporttid, har betydet, at jeg har måttet aflyse mit scenarie til dette års fastaval. Ikke så megt på grund af tidsforbruget som sådan, men fordi den samlede opskrift med forsøg på scenarieskrivning, mærkelig døgnrytme og den offentlige transports velsignelser, tilsyneladende har gjort centrale dele af min hjerne til daggammelt havregrød.
Det var ikke nogen nem beslutning. Jeg har haft et scenarie med hvert år siden ca 1995, nogen af dem gode, nogen mærkelige men alle har de været rigtig udfordrende, interessante og spændende at lave. Og ikke mindst har det - med meget få undtagelser - været sjovt efterfølgende at køre vidunderne på den store jyske con, et sted i omegnen af noget Århus-agtigt.
Som det ser ud nu, kan Babelskygger nå at blive færdig i ret rimelig tid til Viking Con, og det er måske slet ikke så dårligt.
-Og så regner jeg naturligvis med at vende meget stærkt tilbage til næste års Fastaval, hvor jeg forventer at have anskaffet mig et passende køretøj, der kan løse i hvert fald transportproblemet.
- Effektivt...
Sådan lidt i den her stil.

2 kommentarer:

  1. Øv. Det ville jeg gerne have spillet. Jaja - det må jo så skubbes til Viking-Con.

    SvarSlet
  2. Ja, ja, Viking Con kan jo ellers godt lide, at scenarierne bliver spiltestet på den der spiltestcon i Århusomegnen i påsken først... :-)

    Hold en pause, få havregrøden ud af hjernen og klø så på igen.

    /Frederik
    - der nåede fastavals deadline og nu holder en velfortjent pause fra skriveriet.

    SvarSlet

Nu er det din tur!