7.4.12

Årets bedste fastaval-billeder!

...nu med udråbstegn!
Jeg har et lille fikst kamera, som jeg faktiske er utroligt glad for og som i år fik lov til at komme med på Fastaval for første gang.
Det har en masse smarte og moderne funktioner som autofokus og ansigtsgenkendelse. - Men der er nu et eller andet, der ikke er optimalt. Eftersom årets FSTVL-tema er overvågning, bringer vi her Næsby's billedhøst. - Jeg vinder næppe en Otto for bedste foto-defekter.


Velkomst ved Jost L. Hansen. Det sjove er at man ikke kan høre ham på billedet.

Check ind: Man ser Peter Brodersen, Jost L. Hansen og/eller Mikkel Bækgaard.

Check ud: Man ser Peter Brodersen, Jost L. Hansen og/eller Mikkel Bækgaard.


80+81: Man ser Peter Brodersen, Jost L. Hansen og/eller Mikkel Bækgaard.

Greyknight: vi mener det må være Mikkel Bækgaard.


Jeg har så i melletiden opdaget at mit kamera har en idiot-indstilling hvor det tager knivskarpe og fokuserede billeder hver gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Nu er det din tur!