25.2.12

Bacon - 25 scenarier og 1200 følgere

På det personlige plan er jeg inde en på mange måde ganske interessant periode. - Som man ville sige hvis man var Terry Pratchett. - Men der er da lyspunkter i det. Jeg hår fået lov til at yde lidt konstruktiv feed back på intet mindre end to meget interessante scenarier til dette års Fastaval.
I mellemtiden er jeg i fuld sving med mit eget 25. scenarie, der skal køre på Ba-Con i maj. Efersom jeg nu er 52 år gammel er det et særdeles sjovt tal.


Black Heart / White Snow: Illustration til forsiden.
Den superopmærksomme læser vil bemærke,
at titlen har fået en på godaen.  Det er dog samme scenarie.

Et andet interessant tal er 1199 1232. Det er meget mærkeligt men det er det antal brugere af Google+ der lige nu har valgt at følge mine opdateringer på denne ret nye social media tjeneste. Det kommer ret uventet, men jeg har nogen ideer om, hvad det er der sker, og det interessante er selvfølgelig om det kan bruges til noget.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Nu er det din tur!