20.2.12

Otto er bare

Man skal ikke undervurdere pingviner, og jeg tror på at de har hemmelige baser rundtkastet i Det Mørke Jylland...
Så da jeg netop nu fuldendte min tilmelding til dette års Fastaval (hvad gjorde vi egentlig dengang i stenalderen, hvor The Interwebs ikke var blevet opfundet endnu?) kom det ikke bag på mig at de små s***** holdt øje med mig.


Et par screenshots fra tilmeldingen. Her bor jeg og mit
foretrukne spilsystem er det berømte Nexus X

...siger Pingvinerne!
(Klik for kig)

Ellers må jeg sige, at selvom jeg ikke kunne få gang i tilmeldingen fra min lettere fiksede Firefox, så virker det OK. Man kan klikke og kigge og tilmelde sig en masse. Jeg savner lidt overblik over scenarierne og ville hellere melde mig til fra en aktivitetsoversigt end se aktiviteterne fra et tilmeldingsskema. Det må kunne lade sig gøre at lave en funktion, der ligner webshoppernes legendariske "put i kurv"? - Men generelt en OK+ oplevelse.

Fastaval har aldrig været et særlig billigt projekt at være med i, men det har heldigvis ændret sig.
Ikke!
Det ser ud til at man har afskaffet spilleder-rabatten helt, til gengæld for en håndfuld løse ris, en øl og et knus. Det bliver spændende, hvad effekt det får?

Respekt herfra for det meget store arbejde med at få alt det indernet-hajs op at køre, det er tydeligt at der ligger rigtig mange timer bag.

2 kommentarer:

  1. Men hvad skal/vil du spille, Michael?

    SvarSlet
  2. Med lidt held regner jeg med at køre Den Dag Døren går op af Eva Fog og Tilbagefald af Max Møller og derudover ser det ud til at jeg har tilmeldt mig Lydias Begravelse, Apocalypse Drow, En guddommeli Udfordring, Spor, Crossroads samt Narrøve og Tidsmaskiner i forskellige prioriteter og så kan jeg se, at jeg har glemt et par stykker.
    Man skal vist være meget heldig for at få *det* opfyldt så, 2-3 ting krydser vi fingre for.
    -M

    SvarSlet

Nu er det din tur!