31.10.06

mer sporskifte med vingummismag

2003 - Jeg havde ikke noget godt år det år. Sporskifte levede slet ikke op til mine forventninger. Det vil sige: så vidt jeg kunne fornemme, fungerede det tekniske nogenlunde, og spillerne kom til at opleve forfatter-funktionens glæder og sorger. Det var bare slet ikke liige det de havde lyst til den gang.
Jeg havde den glæde at få meget konstruktiv spillerkritik, så jeg mener jeg alt i alt har et gunstigt udgangspunkt for at arbejde videre med projektet i en eller anden form.
På det seneste har der været en vis interesse for Sporskifte, og det er da lidt sjovt, når folk begynder at snakke om ens gamle projekter i et nyt lys.
Her kan man se, hvad Thomas Munkholt, der var Ottodommer det år, skriver på sin blog. Hvis man er interesseret, kan man nu (eller i hvert fald næsten nu) oven i købet få en pdf af den oprindelige tekst. Det er ikke sikkert den kan bruges til så meget, men "Nedtælling til Spisetid", mit fastaval 2007-projekt, kan på mange måder ses som en kraftigt forenklet videreudvikling af ideerne fra den gang.

3 kommentarer:

  1. Hej Michael,

    Jeg er selvfølgelig interesseret :)

    SvarSlet
  2. Det er noteret. Jeg skal lige trylle lidt, giv mig 24 timer...
    ,0)

    SvarSlet
  3. Jeg gleder meg også til å se trylleriene :)

    SvarSlet

Nu er det din tur!