17.3.10

heldig og hurtig hånd!

Takket være en hurtig hånd fra Jonas og andre har jeg nu mit fikse lille scenarie tilbage. Det er så PDF-udgaver, men man kan copy-paste det meste over i programmer, hvor det kan bearbejdes. Der er - som jeg har nævnt - et par smuttere, der gerne skulle fikses inden fastaval, ligesom jeg har et par tilspidsninger på baggrund af prøvespillet.
Jeg går ud fra mange kender den panik-agtige følelse, der rammer, når ens gamle trofaste projekt-computer holder helt op med at virke og ellers modstår de første oplivelses-forsøg? Heldigvis er det ikke just fordi vi mangler fungerende PC'ere og det meste af det "uerstattelige" materiale, har vist sig at være tilgængeligt i alternative versioner.
-Selv mine musikfiler har det bedre nu!
Tak til folk og husk back up af ting!
:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Nu er det din tur!