15.3.10

To kiksere og en smutter

Jeg har ikke en specielt konstruktiv arbejdsproces. Og i forbindelse med rollespil giver det sig især udslag i et specifikt fænomen: jeg har svært ved at være struktureret og kreativ samtidig.
Jeg har gennemført avancerede analyser af andre rollespilleres arbejdsform, og mener at vide, at jeg ikke er den eneste, der har det sådan.
I denne omgang har jeg hele tiden ment, at den omstændighed at min scenarie-ide medførte, at minimalisme måtte være et centralt design-kriterie, ville betyde, at selve arbejdsprocessen ville være mere overskuelig.
HA!
Nå men tingene er afsendt, hvorefter jeg selvfølgelig straks har opdaget tre smuttere og en kiks samt to nisser. Men se: det smarte er naturligvis, at eftersom "De Uskyldige" ikke har nogen spilledere, der venter på materialet og ellers ikke skal noget vigtigt i sit liv mellem prøvespil og selve fstvl, er der faktisk mulighed for at rette de værste fejl.
Og det er så både godt og skidt.
:o)
Men altså: jeg ser frem til fastaval med fortrøstning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Nu er det din tur!