24.3.10

ud af beta ...og ind i kaos?

Hæ! Efter en grundig forenkling og en gang i Den store formidlingsmaskine har jeg nu nået et punkt, hvor jeg tror mit scenarie til fastaval 2010 faktisk kan læses og forstås.
Jeg har skåret overflødige dele af reglerne og trimmet forklaringerme.
Jeg har frisket designet af de små A5-foldere lidt op; Og selvom de selvfølgelig stadig er små og A5-agtige, ser de vist fikse nok ud.
Jeg mangler nu at ændre et af kortene. Det var gået så hurtigt i første omegn, at det samme kort optræder to gange i to forskellige versioner - og i modsætning til de kort, hvor netop det er meningen, var det jo ikke meningen.
Så har jeg også opdaget, hvor navnet "Egelykke" kommer fra. Det er faktisk lidt pinligt, men Netto-folkene har garanteret heller ikke selv fundet på deres.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Nu er det din tur!